WAAROM IS MIJN CREDITCARDBETALING MISLUKT?

Als je een melding ontvangt dat je betaling met creditcard, bankpas of een andere betaalmethode is geweigerd, neem dan contact op met de bank die de kaart heeft uitgegeven of de betaalprovider. Controleer voordat je dit doet of:

  • De ingevoerde kaartgegevens of betalingsgegevens correct zijn. Bijvoorbeeld of je 16-cijferige code correct en is en je het juiste kaarttype hebt geselecteerd
  • Het 3- of 4-cijferige beveiligingsnummer correct is
  • Je creditcard niet verlopen is
  • Het factuuradres overeenkomt met de creditcard of betaalmethode die voor de betaling wordt gebruikt
  • Het saldo voldoende is voor de aankoop

Neem contact met ons op als je meer hulp nodig hebt.

Wij Accepteren:
  • Paypal
  • Visa
  • Mastercard
  • Maestro
  • Amex
  • Discover
  • Diners Club International
  • IDeal
  • ApplePay
  • GooglePay
Veilige Betaling Mit:
  • Secure payment

LIVE CHAT