Veelgestelde vragen
-
Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?
Je kunt je winkelwagen wijzigen totdat je de betaling bevestigt. Zodra de betaling is gedaan, kan je de betaling dus niet meer wijzigen. Bovendien kunnen we bestelgegevens, zoals het bezorgadres, helaas niet meer wijzigen nadat een bestelling is geplaatst.
-
Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?
Bestellingen die vóór 13.00 uur CET (12.00 uur GMT) zijn bevestigd, worden dezelfde dag nog vanuit ons magazijn verzonden. Alle bestellingen die na 13.00 CET (12.00 GMT) worden geplaatst, worden de volgende werkdag verzonden. Als je een bestelling plaatst in het weekend, verwerken we deze de volgende maandag.
-
Wat gebeurt er als ik van gedachten verander of als ik een verkeerde maat of een verkeerd product heb besteld?
Als je de artikelen wilt retourneren, volg je de instructies in het betreffende deel Retour van deze website. We verzoeken je om artikelen in perfecte staat (tenzij het artikel gebrekkig was, en laat ons dit via het online retourformulier weten) en in de oorspronkelijke verpakking terug te sturen.
-
Wat moet ik doen als de goederen beschadigd aankomen of gebreken vertonen?
Als je bestelling bij aankomst beschadigd is of gebreken vertoont, neem dan direct contact met ons op. Onze producten hebben in geval van gebreken 1 jaar garantie. In dit geval raden wij je aan om de procedure te volgen die opgenomen is onder ons Retourbeleid, en die alleen van toepassing is op goederen die zijn gekocht via http://www.7forallmankind.eu. Als je in artikel in een winkel hebt gekocht, neem dan contact op met de winkel waar de aankoop is gedaan. Wij bieden geen hulp bij aankopen die in winkels zijn gedaan.
-
Het nieuwe product dat ik heb gekocht ziet er gekreukeld en gedragen uit. Wat moet ik doen?
Veel van onze jeans ondergaan een intensieve behandeling en kunnen versleten plekken, scheuren of kreukels vertonen die ze de onderscheidende look geven die onze producten onderscheidt. Daarom kunnen producten van exact hetzelfde model en met precies dezelfde code er iets anders uitzien. Als je niet zeker weet of het product dat je hebt gekocht daadwerkelijk beschadigd of gebrekkig is, raden we je aan om het te vergelijken met de foto's die je op onze website kunt vinden. Neem in geval van vragen contact op met onze afdeling Klantenservice.
-
Wat moet ik doen als de goederen die ik heb ontvang niet zijn wat ik heb besteld heb?
Als de artikelen die je ontvangt niet overeenkomen met wat je besteld hebt (bijvoorbeeld een andere kleur), heb je 14 dagen om een retourzending voor de gekochte goederen aan te vragen. Volg de instructies in het gedeelte Retourbeleid van deze website. Houd er rekening mee dat we je geen vervangende artikelen kunnen aanbieden.
-
Welke betaalmethoden accepteren wij?
Wij accepteren de belangrijkste betaalmethoden. Deze kunnen variëren naargelang het gebruikte toestel of het land van verzending.
Je kunt tijdens het bestelproces de gewenste optie kiezen. -
Wat is 3D secure (3DS)?
Om je gegevens te beschermen gebruiken we een geverifieerde coderingstechnologie. Met de SSL- (Secure Socket Layer) en 3D Secure-protocollen worden je bestel- en creditcardgegevens versleuteld naar ons verzonden en vertrouwelijk behandeld.
Voor extra veiligheid wordt bij alle creditcardbetalingen de 3DS-code gevraagd. -
Waarom is mijn betaling niet gelukt?
Wij raden je aan om te controleren of:
- je je creditcardgegevens goed hebt ingevuld
- de bestedingsruimte voldoende is voor de transactie
- je de 3DS-code goed hebt ingevuld
Mocht het bovenstaande in orde zijn, dan raden we je aan contact op te nemen met je kredietinstelling voor verder onderzoek. -
Ik heb een kortingscode, hoe kan ik deze gebruiken?
Voer je kortingscode in in het veld "kortingscode" in de winkelwagen en klik op de knop "TOEPASSEN". Je kunt maar één kortingscode per bestelling gebruiken. Tenzij anders vermeld, kan de kortingscode niet gecombineerd worden met andere lopende aanbiedingen.
De kortingscode kan NIET worden gebruikt nadat de bestelling afgerond is. -
Hoe kan ik de status van mijn bestelling volgen?
Je kunt je bestelling volgen via de volgende link: http://www.7forallmankind.eu/eu_nl/sales/guest/form Als je de bevestigingsmail niet hebt ontvangen en je de status van je bestelling wilt volgen, neem dan contact op met onze klantenservice.
-
Ik heb het verkeerde bezorgadres gebruikt, wat nu?
Helaas kunnen het bezorgadres helaas niet meer wijzigen nadat een bestelling is geplaatst. De reden hiervoor is dat we niet kunnen garanderen dat de wijziging in ons systeem wordt verwerkt voordat de verzending plaatsvindt, en tevens het voorkomen van mogelijke fraude. Daarom adviseren je om contact op te nemen met de vervoerder die je pakket bezorgt. Als je bestelling al onderweg is en de vervoerder deze niet volgens de met jou aangegane overeenkomst kan bezorgen, wordt het pakket automatisch teruggestuurd naar ons magazijn en terugbetaald.
-
Mijn land is niet vermeld op jullie website, kan ik toch een bestelling plaatsen?
We zouden je bestelling graag ontvangen, maar momenteel verzenden we alleen naar landen waar onze online winkel open is. We breiden echter voortdurend uit, en daarom nodigen we je uit om je aan te melden voor onze nieuwsbrief om op de hoogte te blijven over openingen van nieuwe (online) winkels.
-
Ik was niet thuis toen de bezorger langskwam, wat nu?
De aangewezen vervoerders doen over het algemeen twee pogingen om je bestelling op het aangegeven adres af te leveren. Als je niet thuis bent kan de chauffeur het pakket bij je buren achterlaten, of het naar een nabijgelegen ophaalpunt brengen waar je het vervolgens op vertoning van een identiteitsbewijs met foto kunt afhalen. Het ophaalpunt wordt vermeld in de trackinglink of op het kaartje dat de chauffeur achterlaat. Het pakket wordt blijft ongeveer 5 dagen op het ophaalpunt. Als je het pakket niet ophaalt, wordt het teruggestuurd naar ons magazijn en vervolgens terugbetaald. Helaas is het voor ons niet mogelijk om na terugzending naar ons magazijn een nieuwe bezorging te regelen, maar je kunt natuurlijk wel een nieuwe bestelling plaatsen.
-
Kan ik mijn bestelling ontvangen op mijn werkadres of een ander dan mijn eigen adres?
Ja. Wij zijn ons ervan bewust dat veel klanten overdag werken, en hun bestellingen het liefst naar hun werkplek laten verzenden. Of misschien is hun bestelling een geschenk. Je kunt je bestelling laten versturen naar een ander dan je eigen adres, zolang dit adres binnen het bezorggebied is. Zorg ervoor dat je bij het invullen van het bezorgadres de volledige gegevens voor levering invult. Nadat de bestelling is bevestigd kan je het bezorgadres niet meer wijzigen.
-
Hoe weet ik of jullie mijn bestelling hebben ontvangen?
Direct na afronding van je bestelling ontvang je een bevestiging op het door jou ingevulde e-mailadres. Als je geen e-mail ontvangt, kan het zijn dat je in de bestelling je e-mailadres verkeerd hebt ingevoerd. Voor hulp kun je contact opnemen met onze klantenservice via de pagina “Contact".
-
Kan ik mijn afleveradres wijzigen?
Om veiligheidsredenen kunnen we na bevestiging van je bestelling je verzendgegevens en leveringsvoorkeuren niet meer wijzigen. Neem contact op met de vervoerder die verantwoordelijk is voor je levering om de gewijzigde levering te regelen.
-
Volgens het trackingsysteem is mijn bestelling geleverd, maar ik heb deze niet ontvangen. Wat kan ik doen?
Ga na of het pakket is afgeleverd bij een van je buren. Als je het pakket niet kunt vinden, neem dan contact op met ons klantenserviceteam voor hulp. We zullen er alles aan doen om je bestelling terug te vinden.
-
Hoe kan ik een artikel retourneren?
Je hebt 14 dagen de tijd vanaf de datum van ontvangst van je bestelling. Klik hier om een artikel te retourneren.
-
Welke artikelen kan ik terugsturen?
Het huidige retourbeleid is alleen van toepassing op de producten die gekocht zijn via de officiële site van 7 For All Mankind met verzending binnen het Europese grondgebied.
Alle artikelen die niet binnen deze categorie vallen, zullen teruggestuurd moeten worden naar de erkende verkoper bij wie ze gekocht zijn. -
Kan ik iets ruilen?
Het is momenteel niet mogelijk bestelde artikelen te ruilen.
Als je een ander product of hetzelfde product in een andere maat wilt ontvangen, moet je het artikel retourneren en vervolgens een nieuwe bestelling plaatsen. -
Wat is de termijn en de wijze van terugbetaling?
De terugbetaling zal binnen maximaal 14 dagen gedaan worden via dezelfde betaalmethode die voor de aankoop is gebruikt, na controle door het personeel van het magazijn van de teruggestuurde artikelen.
Het kan per kredietinstelling verschillen wanneer de terugbetaling zichtbaar is. -
Kan ik een andere dan de door jullie voorgestelde koerier gebruiken?
Ja, maar het is noodzakelijk dat je een papieren document in het pakket voegt waarop het bestelnummer staat en het e-mailadres dat tijdens de aankoop gebruikt is. Alleen zo zal het mogelijk zijn het bedrag terug te betalen.
Doe je dat niet, dan kunnen wij je bestelling misschien niet traceren en wordt hierdoor de retourprocedure vertraagd. Bovendien zullen eventueel gemaakte kosten niet vergoed worden.
Het pakket moet naar het volgende adres gestuurd worden:
7 For All Mankind Online Returns Department
Bleckmann Nederland
Hanzepoort 307575 DA Oldenzaal
Nederland -
Hoe moet ik mijn 7 for all mankind-jeans wassen?/h3>
Kijk op het etiket aan de binnenkant voor wasvoorschriften en de beste producten om te gebruiken voor jouw 7 For All Mankind. Raadpleeg voor meer informatie over hoe je denim moet behandelen het hieraan gewijde deel van onze website: Denim Care
-
Ik heb een product van jullie op ebay gekocht. Is het echt?
Wij hebben veel klachten van klanten ontvangen over namaakproducten die zijn gekocht op Ebay (of andere veilingsites/websites). Om te voorkomen dat je een namaakproduct koopt, raden we je aan om alleen te kopen via onze website of erkende winkels.
-
Is er een maatgids?
We willen niet dat je een product koopt dat je niet perfect past. Raadpleeg daarom onze maattabel voordat je een aankoop doet. In geval van twijfel kun je natuurlijk contact opnemen met onze klantenservice.
-
Wat is de ‘squiggle'?
De Squiggle (krul) is de naam die we gegeven hebben aan de decoratie op de achterzakken die een onderscheidend kenmerk is voor alle jeans van 7 For all Mankind. Een model zonder de squiggle wordt een 'clean pocket’ (jeans met kale zakken) genoemd.
-
Hoe kan ik contact opnemen met de online klantenservice van 7 for all mankind?
Klik op de link Mail ons, die onderaan elke pagina is opgenomen, vul het formulier en beschrijf je vraag aan ons. We zullen ons best doen om zo snel mogelijk te antwoorden.
-
Ik heb een probleem met een product dat ik een winkel heb gekocht wat moet ik doen?
Als je een probleem ondervindt met een product dat je gekocht hebt in een van onze winkels bij een van onze erkende retailers, breng het product dan terug naar de winkel waar je het gekocht hebt voor hulp. Helaas kan onze klantenservice alleen hulp bieden voor producten die via onze Europese websites zijn aangeschaft.
-
Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat moet ik doen?
Maak je geen zorgen; we hebben de oplossing voor je. Klik op "Ik ben mijn wachtwoord vergeten" op de pagina “Mijn account” onder de knop "Aanmelden”. Hierdoor wordt een nieuw venster geopend waarin je wordt gevraag het e-mailadres in te voeren dat je bij je registratie hebt gebruikt. Nadat je het e-mailadres hebt ingevoerd ontvang je een nieuw, tijdelijk wachtwoord dat je nadat je bent ingelogd kunt wijzigen in het gedeelte “Mijn account”,
-
Ik wil me afmelden voor de nieuwsbrief wat moet ik doen?
We zien je niet graag gaan! Als je de nieuwsbrief van 7 For All Mankind niet meer wilt ontvangen, kun je je afmelden door te klikken op de link onderaan de nieuwsbrief.