Veelgestelde vragen

    BESTELZAKEN

  • KAN IK MIJN BESTELLING WIJZIGEN OF ANNULEREN?

    Je kunt je winkelwagen wijzigen totdat je de betaling bevestigt. Zodra de betaling is gedaan, kan je de betaling dus niet meer wijzigen. Bovendien kunnen we bestelgegevens, zoals het bezorgadres, helaas niet meer wijzigen nadat een bestelling is geplaatst.

  • WANNEER WORDT MIJN BESTELLING VERZONDEN?

    Bestellingen die vóór 13.00 uur CET (12.00 uur GMT) zijn bevestigd, worden dezelfde dag nog vanuit ons magazijn verzonden. Alle bestellingen die na 13.00 CET (12.00 GMT) worden geplaatst, worden de volgende werkdag verzonden. Als je een bestelling plaatst in het weekend, verwerken we deze de volgende maandag.

  • WAT GEBEURT ER ALS IK VAN GEDACHTEN VERANDER OF ALS IK EEN VERKEERDE MAAT OF EEN VERKEERD PRODUCT HEB BESTELD?

    Als je de artikelen wilt retourneren, volg je de instructies in het betreffende deel Retouren van deze website. We verzoeken je om artikelen in perfecte staat (tenzij het artikel gebrekkig was, en laat ons dit via het online retourformulier weten) en in de oorspronkelijke verpakking terug te sturen.

  • WAT MOET IK DOEN ALS DE GOEDEREN BESCHADIGD AANKOMEN OF GEBREKEN VERTONEN?

    Als je bestelling bij aankomst beschadigd is of gebreken vertoont, neem dan direct contact met ons op. Onze producten hebben in geval van gebreken 1 jaar garantie. In dit geval raden wij je aan om de procedure te volgen die opgenomen is onder ons Retourbeleid, en die alleen van toepassing is op goederen die zijn gekocht via https://www.7forallmankind.nl/. Als je in artikel in een winkel hebt gekocht, neem dan contact op met de winkel waar de aankoop is gedaan. Wij bieden geen hulp bij aankopen die in winkels zijn gedaan.

  • HET NIEUWE PRODUCT DAT IK HEB GEKOCHT ZIET ER GEKREUKELD EN GEDRAGEN UIT. WAT MOET IK DOEN?

    Veel van onze jeans ondergaan een intensieve behandeling en kunnen versleten plekken, scheuren of kreukels vertonen die ze de onderscheidende look geven die onze producten onderscheidt. Daarom kunnen producten van exact hetzelfde model en met precies dezelfde code er iets anders uitzien. Als je niet zeker weet of het product dat je hebt gekocht daadwerkelijk beschadigd of gebrekkig is, raden we je aan om het te vergelijken met de foto's die je op onze website kunt vinden. Neem in geval van vragen contact op met onze afdeling Klantenservice.

  • WAT MOET IK DOEN ALS DE GOEDEREN DIE IK ONTVANG NIET ZIJN WAT IK BESTELD HEB?

    Als de artikelen die je ontvangt niet overeenkomen met wat je besteld hebt (bijvoorbeeld een andere kleur), heb je 15 dagen om een retourzending voor de gekochte goederen aan te vragen. Volg de instructies in het gedeelte Retourbeleid van deze website. Houd er rekening mee dat we je geen vervangende artikelen kunnen aanbieden.

  • BETALINGEN EN HET GEBRUIK VAN EEN ACTIECODE

  • WANNEER WORDT DE BETALING OPGENOMEN IN MIJN ACCOUNT?

    De betaling wordt opgenomen op het moment dat je de betalingsgegevens invoert en op “Doorgaan” klikt. Op dit punt kan je bestelling als afgerond worden beschouwd.

  • KUNNEN JULLIE MIJ MEER INFORMATIE GEVEN OVER PAYPAL-BETALINGEN?

    Als je met PayPal betaalt, wordt je gevraagd om met je e-mailadres en wachtwoord bij PayPal in te loggen om de betaling te bevestigen.

  • IK HEB EEN KORTINGSCODE HOE KAN IK DEZE GEBRUIKEN?

    Het is heel eenvoudig om je kortingscode te gebruiken: je hoeft alleen maar de kortingscode in te voeren in het vak “Kortingscode toepassen” op de betaalpagina en op de knop Korting toepassen te klikken. Kopieer en plak de code wanneer je afrekent om fouten te voorkomen. Vergeet ook niet dat je de maar één kortingscode per bestelling kunt gebruiken.

  • HET IS VEILIG OM ONLINE TE WINKELEN?

    Wij maken gebruik van een van de veiligste online systemen die momenteel op de markt zijn, en we zetten ons in om onze software voortdurend te verbeteren om ervoor te zorgen dat we de hoogst haalbare veiligheid en de beste online winkelervaring kunnen bieden. Wij zijn al lang aangesloten bij COMODO, een wereldwijd cyberbeveiligingsbedrijf dat de beste industriestandaarden inzet en zorgt voor geverifieerde onlinetransacties.

  • WAAROM IS MIJN CREDITCARDBETALING MISLUKT?

    Als je een melding ontvangt dat je betaling met creditcard, bankpas of een andere betaalmethode is geweigerd, neem dan contact op met de bank die de kaart heeft uitgegeven of de betaalprovider. Controleer voordat je dit doet of: - De ingevoerde kaartgegevens of betalingsgegevens correct zijn. Bijvoorbeeld of je 16-cijferige code correct en is en je het juiste kaarttype hebt geselecteerd - Het 3- of 4-cijferige beveiligingsnummer correct is - Je creditcard niet verlopen is - Het factuuradres overeenkomt met de creditcard of betaalmethode die voor de betaling wordt gebruikt - Het saldo voldoende is voor de aankoop Neem contact met ons op als je meer hulp nodig hebt.

  • HOE KOOP IK EEN CADEAUBON?

    Wij kunnen je momenteel geen cadeaubonservice aanbieden.

  • LEVERING

  • HOE KAN IK DE STATUS VAN MIJN BESTELLING VOLGEN?

    Je kunt je bestelling volgen via de volgende link: https://www.7forallmankind.nl//sales/guest/form/ Als je de bevestigingsmail niet hebt ontvangen en je de status van je bestelling wilt volgen, neem dan contact op met onze klantenservice.

  • IK HEB HET VERKEERDE BEZORGADRES GEBRUIKT, WAT NU?

    Helaas kunnen het bezorgadres helaas niet meer wijzigen nadat een bestelling is geplaatst. De reden hiervoor is dat we niet kunnen garanderen dat de wijziging in ons systeem wordt verwerkt voordat de verzending plaatsvindt, en tevens het voorkomen van mogelijke fraude. Daarom adviseren je om contact op te nemen met de vervoerder die je pakket bezorgt. Als je bestelling al onderweg is en de vervoerder deze niet volgens de met jou aangegane overeenkomst kan bezorgen, wordt het pakket automatisch teruggestuurd naar ons magazijn en terugbetaald.

  • MIJN LAND IS NIET VERMELD OP JULLIE WEBSITE, KAN IK TOCH EEN BESTELLING PLAATSEN?

    We zouden je bestelling graag ontvangen, maar momenteel verzenden we alleen naar landen waar onze online winkel open is. We breiden echter voortdurend uit, en daarom nodigen we je uit om je aan te melden voor onze nieuwsbrief om op de hoogte te blijven over openingen van nieuwe (online) winkels.

  • IK WAS NIET THUIS TOEN DE BEZORGER LANGSKWAM, WAT NU?

    De aangewezen vervoerders doen over het algemeen twee pogingen om je bestelling op het aangegeven adres af te leveren. Als je niet thuis bent kan de chauffeur het pakket bij je buren achterlaten, of het naar een nabijgelegen ophaalpunt brengen waar je het vervolgens op vertoning van een identiteitsbewijs met foto kunt afhalen. Het ophaalpunt wordt vermeld in de trackinglink of op het kaartje dat de chauffeur achterlaat. Het pakket wordt blijft ongeveer 5 dagen op het ophaalpunt. Als je het pakket niet ophaalt, wordt het teruggestuurd naar ons magazijn en vervolgens terugbetaald. Helaas is het voor ons niet mogelijk om na terugzending naar ons magazijn een nieuwe bezorging te regelen, maar je kunt natuurlijk wel een nieuwe bestelling plaatsen.

  • KAN IK MIJN BESTELLING ONTVANGEN OP MIJN WERKADRES OF EEN ANDER DAN MIJN EIGEN ADRES?

    Ja. Wij zijn ons ervan bewust dat veel klanten overdag werken, en hun bestellingen het liefst naar hun werkplek laten verzenden. Of misschien is hun bestelling een geschenk. Je kunt je bestelling laten versturen naar een ander dan je eigen adres, zolang dit adres binnen het bezorggebied is. Zorg ervoor dat je bij het invullen van het bezorgadres de volledige gegevens voor levering invult. Nadat de bestelling is bevestigd kan je het bezorgadres niet meer wijzigen.

  • HOE WEET IK OF JULLIE MIJN BESTELLING HEBBEN ONTVANGEN?

    Direct na afronding van je bestelling ontvang je een bevestiging op het door jou ingevulde e-mailadres. Als je geen e-mail ontvangt, kan het zijn dat je in de bestelling je e-mailadres verkeerd hebt ingevoerd. Voor hulp kun je contact opnemen met onze klantenservice via de pagina “Contact".

  • KAN IK MIJN AFLEVERADRES WIJZIGEN?

    Om veiligheidsredenen kunnen we na bevestiging van je bestelling je verzendgegevens en leveringsvoorkeuren niet meer wijzigen. Neem contact op met de vervoerder die verantwoordelijk is voor je levering om de gewijzigde levering te regelen.

  • VOLGENS HET TRACKINGSYSTEEM IS MIJN BESTELLING GELEVERD, MAAR IK HEB DEZE NIET ONTVANGEN. WAT KAN IK DOEN?

    Ga na of het pakket is afgeleverd bij een van je buren. Als je het pakket niet kunt vinden, neem dan contact op met ons klantenserviceteam voor hulp. We zullen er alles aan doen om je bestelling terug te vinden.

  • RETOURNEREN EN TERUGBETALING

  • HOE KAN IK MIJN PAKKET TERUGSTUREN TIJDENS DE LOCKDOWN?

    Geen probleem: het enige wat je moet doen is binnen 14 dagen je retour online aanvragen door middel van het invullen van het online retour formulier. Door dit te doen kunnen wij garanderen dat je jouw pakket zonder kosten kan retourneren zodra de afleverpunten weer heropend worden.

  • KAN IK EEN ONLINE AANKOOP TERUGBRENGEN NAAR EEN WINKEL VAN 7 FOR ALL MANKIND?

    Veuillez suivre les instructions dans la section de la Politique de retours si possible. Sinon, le personnel de notre boutique se fera un plaisir de vous aider à retourner votre colis.

  • KAN IK EEN GEKOCHT ARTIKEL RUILEN?

    Helaas kunnen gekochte artikelen momenteel niet geruild worden. Als je een ander product of een andere maat van hetzelfde product wilt ontvangen, raden we je aan om het gekochte artikel te retourneren voor terugbetaling en vervolgens een nieuwe bestelling te plaatsen voor het gewenste product.

  • WAT MOET IK DOEN ALS DE GOEDEREN DIE IK ONTVANG NIET ZIJN WAT IK BESTELD HEB?

    Als de artikelen die je ontvangt niet overeenkomen met wat je besteld hebt (bijvoorbeeld een andere kleur of een ander model), heb je 30 dagen om de gekochte goederen terug te zenden. Volg de instructies in het gedeelte Retourbeleid van deze website.

  • HOE LANG NA TERUGZENDING DUURT HET VOORDAT IK MIJN GELD ONTVANG?

    Vanaf de dag dat ons magazijn in Nederland het pakket ontvangt, kan het 10 dagen duren voordat je de terugbetaling ontvangt.

  • HOE ONTVANG IK MIJN TERUGBETALING?

    Het bedrag van de geretourneerde goederen wordt bijgeschreven op de rekening van de betaalmethode die je bij bestelling hebt geselecteerd. Houd er rekening mee dat als je kiest voor onze EXPRESSDIENST de verzendkosten niet worden terugbetaald. De benodigde tijd voor het bijschrijven van de terugbetaling op je rekening kan afhankelijk van de betreffende financiële instelling variëren.

  • PRODUCTEN EN BESCHIKBAARHEID

  • HOE MOET IK MIJN 7 FOR ALL MANKIND-JEANS WASSEN?

    Kijk op het etiket aan de binnenkant voor wasvoorschriften en de beste producten om te gebruiken voor jouw 7 For All Mankind. Raadpleeg voor meer informatie over hoe je denim moet behandelen het hieraan gewijde deel van onze website: https://www.7forallmankind.nl//denim-hub.html

  • IK HEB EEN PRODUCT VAN JULLIE OP EBAY GEKOCHT. IS HET ECHT?

    Wij hebben veel klachten van klanten ontvangen over namaakproducten die zijn gekocht op Ebay (of andere veilingsites/websites). Om te voorkomen dat je een namaakproduct koopt, raden we je aan om alleen te kopen via onze website of erkende winkels.

  • IS ER EEN MAATGIDS?

    We willen niet dat je een product koopt dat je niet perfect past. Raadpleeg daarom onze maattabel voordat je een aankoop doet. In geval van twijfel kun je natuurlijk contact opnemen met onze klantenservice.

  • WAT IS DE ‘SQUIGGLE'?

    De Squiggle (krul) is de naam die we gegeven hebben aan de decoratie op de achterzakken die een onderscheidend kenmerk is voor alle jeans van 7 For all Mankind. Een model zonder de squiggle wordt een 'clean pocket’ (jeans met kale zakken) genoemd.

  • KLANTENSERVICE

  • HOE KAN IK CONTACT OPNEMEN MET DE ONLINE KLANTENSERVICE VAN 7 FOR ALL MANKIND?

    Klik op de link http://www.7forallmankind.co.uk/en_en/customer-care/contacts/, die onderaan elke pagina is opgenomen, vul het formulier en beschrijf je vraag aan ons. We zullen ons best doen om zo snel mogelijk te antwoorden.

  • IK HEB EEN PROBLEEM MET EEN PRODUCT DAT IK EEN WINKEL HEB GEKOCHT WAT MOET IK DOEN?

    Als je een probleem ondervindt met een product dat je gekocht hebt in een van onze winkels bij een van onze erkende retailers, breng het product dan terug naar de winkel waar je het gekocht hebt voor hulp. Helaas kan onze klantenservice alleen hulp bieden voor producten die via onze Europese websites zijn aangeschaft.

  • IK BEN MIJN WACHTWOORD VERGETEN. WAT MOET IK DOEN?

    Maak je geen zorgen; we hebben de oplossing voor je. Klik op "Ik ben mijn wachtwoord vergeten" op de pagina “Mijn account” onder de knop "Aanmelden”. Hierdoor wordt een nieuw venster geopend waarin je wordt gevraag het e-mailadres in te voeren dat je bij je registratie hebt gebruikt. Nadat je het e-mailadres hebt ingevoerd ontvang je een nieuw, tijdelijk wachtwoord dat je nadat je bent ingelogd kunt wijzigen in het gedeelte “Mijn account”,

  • IK WIL ME AFMELDEN VOOR DE NIEUWSBRIEF WAT MOET IK DOEN?

    We zien je niet graag gaan! Als je de nieuwsbrief van 7 For All Mankind niet meer wilt ontvangen, kun je je afmelden door te klikken op de link onderaan de nieuwsbrief.

  • 7 FOR ALL MANKIND

  • WAT IS HET VERHAAL ACHTER 7 FOR ALL MANKIND?

    Het “premium denim”-segment is ontstaan uit de lancering van 7 For All Mankind in de lente van 2000. Het merk uit Los Angeles, Californië, veranderde het gezicht van de denimwereld voorgoed toen het snel populair en alom geprezen werd voor zijn innovatieve modellen en het gebruik van materialen en afwerkingen. 7 For All Mankind heeft een revolutie teweeggebracht in het beeld dat consumenten hadden over denim en hoe dit gedragen zou moeten worden. Het merk combineert traditie en vakmanschap met een radicale wijze van het gebruik van stoffen, en heeft het concept van denim voorgoed veranderd.
    7 For All Mankind beweegt zich op het snijvlak van design en innovatie, en heeft zich dankzij verfijnde ontwerpen en onmiskenbare eigenheid binnen tien jaar ontwikkeld tot een toonaangevend merk en een hedendaagse klassieker in de modewereld. 7 For All Mankind zet zich in om de hoogste kwaliteits- en ontwerpnormen te handhaven en het merk te blijven dat door iedereen vertrouwd, geliefd en gerespecteerd wordt.

  • WAAR KAN IK DE LOCATIES VAN DE WINKELS VAN 7 FOR ALL MANKIND VINDEN?

    Je vindt de winkels en erkende retailers van 7 For All Mankind hier https://www.7forallmankind.nl//storelocator/.

Wij Accepteren:
  • Paypal
  • Visa
  • Mastercard
  • Maestro
  • Amex
  • Discover
  • Diners Club International
  • IDeal
  • ApplePay
  • GooglePay
Veilige Betaling Mit:
  • Secure payment