SALE • Tot 50% korting ->  Dames   Heren

7 FOR ALL MANKIND

ALGEMENE VOORWAARDEN VOOR DE VERZENDING VAN PRODUCTEN

KOSTEN EN TIJDEN VAN VERZENDING

Bestellingen die voor 13.00 uur CET (12.00 uur GMT) bevestigd zijn, worden nog dezelfde dag vanuit ons magazijn verzonden

Alle bestellingen die na 13.00 uur CET (12.00 uur GMT) worden geplaatst, worden de volgende werkdag verzonden. Dit betekent dat bestellingen die na 13.00 uur CET (12.00 uur GMT) op vrijdag worden verwerkt, na het weekend worden verzonden (de daaropvolgende maandag, tenzij maandag een feestdag is).

Vanwege het korte tijdsbestek tussen de verwerking van de bestelling en de verzending, kan een eenmaal geplaatste bestelling niet meer worden gewijzigd.

Raadpleeg de onderstaande tabel voor meer informatie over verzendwijzen en -tarieven:

Bestemming

Verzendwijze

Tarief

Leveringstijden

Nederland

Standaard

Gratis

2 dagen

Slovenië, Letland

Standard

Gratis

5 dagen

Oostenrijk, Ierland, Italië

Standaard

Gratis

5 dagen

Expres

€15

1 dag

Duitsland, Frankrijk, België

Standaard

Gratis

3 dagen

Expres

€13

1 dag

Verenigd Koninkrijk

Standaard

Gratis

3 dagen

Expres

£12

1 dag

Spanje, Portugal, Finland

Standaard

Gratis

5 dagen

Expres

€15

1 dag

Let erop dat er zich vertragingen kunnen voordoen in geval van betaling met credit- en debetkaarten en Paypal, als gevolg van vertragingen in de autorisatie (of weigering) van de betaling. In deze uitzonderlijke gevallen worden de artikelen onmiddellijk verzonden na bevestiging van de betaling.

VOLG MIJN BESTELLING

Bestellingen kunnen hier worden gevolgd.

WAAR EN WANNEER WE LEVEREN

Wij leveren in de volgende landen in Europa: Oostenrijk, België, Finland, Frankrijk, Duitsland, Ierland, Italië, Letland, Portugal, Slovenië, Spanje, Nederland en het Verenigd Koninkrijk. In het volgende hoofdstuk kunt u zien waar we binnen deze landen niet kunnen leveren.

WAAR WE NIET LEVEREN

We verzenden niet naar de volgende locaties: Kanaaleilanden, Guernsey, Eiland Man, San Marino, Livigno, Vaticaanstad en Luxemburg. Wij verzenden niet naar Europese overzeese gebieden zoals Réunion, Martinique, Guadaloupe, Anguilla, Falkland Eilanden, Gibraltar, en andere.
Let erop dat wij niet aan postbussen leveren.

VANWAAR WE VERZENDEN

Uw bestelling wordt verzonden vanuit ons magazijn in Oldenzaal - Nederland, en wordt verwerkt volgens de Algemene Verkoopvoorwaarden. Wij verwerken en verzenden bestellingen tijdens de normale openingstijden, van maandag t/m vrijdag, met uitzondering van de Nederlandse feestdagen.

Wanneer u niet automatisch naar de juiste website wordt gevoerd, kunt u met het landenkeuzemenu het land kiezen waar u de artikelen wenst te ontvangen. Het leveringsadres van uw bestelling moet overeenkomen met het land waarin u de bestelling plaatst; is dit niet het geval, dan wordt de bestelling geannuleerd.

VERWERKING PERSOONSGEGEVENS

Ga naar ons Privacybeleid voor informatie over de verwerking van uw persoonsgegevens in verband met de plaatsing van een bestelling.

RETOURBELEID

Wij hopen dat u tevreden bent over uw winkelervaring bij 7 For All Mankind. Toch hebben we er begrip voor als u producten die u op onze website hebt gekocht, wilt retourneren. U kunt onjuiste, beschadigde of defecte producten, of producten waarover u gewoon van mening bent veranderd, naar ons terugsturen met behulp van de hieronder beschreven procedure, volgens het aangegeven schema.

Dit retourbeleid heeft uitsluitend betrekking op producten die u online op de Europese 7 For All Mankind website hebt gekocht. Dit betekent dat de producten niet kunnen worden geretourneerd aan een van onze officiële winkels (waar dus geen terugbetaling kan worden verkregen). Artikelen die in onze winkels, in warenhuizen of partnership stores zijn gekocht, moeten naar de oorspronkelijke plaats van aankoop worden geretourneerd en zijn onderhevig aan het retourbeleid van de winkelier die het artikel heeft verkocht.

REDENEN VOOR HET RETOURNEREN VAN ARTIKELEN

U kunt uw aankoop binnen 30 dagen na ontvangst retourneren. Alle artikelen moeten in hun oorspronkelijke staat, ongebruikt, niet gewassen en met de originele 7 For All Mankind kaartjes bevestigd, worden geretourneerd. We betalen u het door u voor het artikel betaalde bedrag terug. Verzendkosten worden niet door 7 For All Mankind terugbetaald.

HOE RETOURNEERT U EEN ARTIKEL

U kunt uw bestelling in een paar eenvoudige stappen retourneren:

1. Vul het bijgevoegde retourformulier in en plaats het in de oorspronkelijke, te retourneren, verpakking.

2. Het retourneren is uitsluitend gratis indien u het in de originele verpakking bijgevoegde retourlabel gebruikt.

3. Bevestig het voorafbetaalde retourlabel op het pakket. Indien u het retourlabel verliest of beschadigt, neem dan contact op met ons Customer Care team om een kopie te ontvangen.

4. Breng uw pakket naar een drop-off point van uw koerier aangegeven op het retourlabel.

Alle retourzendingen moeten worden verzonden vanuit het land waarin de producten zijn gekocht.

GRATIS RETOURZENDINGEN

Het retourneren is gratis wanneer u het speciale, in het pakket bijgevoegde voorafbetaalde label gebruikt.

Let erop dat wanneer u andere transporteurs gebruikt om uw artikel(en) te retourneren, 7 For All Mankind niet aansprakelijk is voor de kosten, noch voor hetgeen met het pakket kan gebeuren (verlies tijdens het transport, ontbrekende of beschadigde artikelen).

Stuur in dat geval uw artikel(en) of volgbare wijze naar onze Online Retourafdeling:

7 For All Mankind Online Returns Department
Bleckmann Netherlands
7575 AX Oldenzaal
The Netherlands

TERUGBETALING ONTVANGEN

Zodra uw retour is verwerkt door ons magazijn ontvangt u een krediet nota via email.
7 For All Mankind zal u zo snel mogelijk terugbetalen, maar er kunnen 7 werkdagen verstrijken vanaf het moment dat uw pakje in ons magazijn in Nederland aankomt.
Let erop dat het tot 10 werkdagen kan duren voordat u het terugbetaalde bedrag op uw rekening ziet, ten gevolge van variërende verwerkingstijden tussen de verschillende betaalwijzen.
De terugbetaling wordt altijd uitgevoerd op de rekening van de oorspronkelijke koper en via de betaalwijze die is gebruikt voor de oorspronkelijke aankoop. Let erop dat als u onze expresverzending heeft gebruikt, u geen terugbetaling voor de kosten van deze dienst ontvangt.

Neem voor verdere vragen contact op met ons Customer Care team

RUILEN VAN ARTIKELEN

Helaas kunnen wij u geen vervangende artikelen aanbieden. Als u een ander product wilt ontvangen of een andere maat van hetzelfde product, dient u het product te retourneren. Wij zullen de terugbetaling uitvoeren zodat u een nieuwe bestelling kunt plaatsen.

RETOURNEREN VAN CADEAUS

Als u een product cadeau heeft gekregen, kunt u dit retourneren door de hierboven beschreven retourprocedure te volgen. Let erop dat alle terugbetalingen worden uitgevoerd op dezelfde betaalkaart (of andere betaalwijze), die is gebruikt voor het plaatsen van de bestelling.

BELANGRIJKE INFO OVER RETOURZENDINGEN

Alle te retourneren producten die deel uitmaken van dezelfde bestelling moeten in een enkele verzending worden teruggezonden. Op deze wijze kunnen wij uw retourzending sneller verwerken.

De producten dienen in hun originele pakketten (indien aanwezig) te worden geretourneerd, om te waarborgen dat ze tijdens het transport op passende wijze zijn beschermd. Alleen artikelen in hun oorspronkelijke staat, ongebruikt, niet gewassen en met de originele 7 For All Mankind kaartjes bevestigd, worden terugbetaald.

VERWERKING VAN UW PERSOONSGEGEVENS

Ga voor informatie over de verwerking van uw persoonsgegevens in verband met de plaatsing van een bestelling, een retourzending of een terugbetaling, naar ons Privacybeleid.

Wij Accepteren:
Veilige Betaling Mit: